ENG// ROM// FR

Organizare Evenimente Corporate in Bucuresti

Stim cat de importante sunt detaliile in realizarea unui eveniment corporate deosebit si a unei conferinte de succes. Pentru ca acest proces poate di destul de complex, echipa Hotelului Epoque va vine in ajutor ori de cate ori doriti sa planificati si sa organizati conferinte sau evenimente corporate in Bucuresti.

Coordonatorul nostru de evenimente este la dispozitia dumneavoastra pentru faza de planificare si pe toata durata desfasurarii viitoarelor dumneavoastra evenimente.
 
Epoque Events Gallery, spatiul dedicat organizarii evenimentelor la Hotel Epoque Bucuresti se afla in centrul capitalei si poate primi pana la 180 de persoane, in functie de set-up-ul dorit de dumneavoastra. Design-ul spatiului pentru evenimente este rafinat si functional, pastrand stilul Epoque si folosind aceleasi tipuri de materiale ale designul interior specific Hotel Epoque. De asemenea, in cazul in care solicitati, invitatii dumneavoastra pot deveni oaspeti ai Hotelului Epoque Bucuresti. 
 

Pachet eveniment corporate

Începând de la 23 EUR / pers *

 

Pachetul include:

 

  • Două pauze de cafea
  • Meniuri de prânz concepute de Executive Chef-ul nostru francez pentru a satisface preferințele dvs. (mai multe opțiuni disponibile: bufet, gustări, meniuri fixe, etc)
  • Acces gratuit la internet de mare viteza pentru toți participanții la eveniment
  • Parcare gratuită cu serviciu valet (în funcție de disponibilitate)
  • Săli de conferințe cu iluminare naturală
  • Echipamente tehnice performante (videoproiector, ecran de proiectie, sistem de sonorizare, etc)
  • Flipchart și markere
  • Agende și pixuri
  • Diferite tipuri de arnajamente  disponibile la cerere

 

* Preturile nu includ TVA

* Oferta este valabilă până la 30 iunie 2014

* Tariful este valabil pentru minim 60 participanti, include 2 pauze de cafea si finger food recomandarea chef-ului